Oferta pracy: asystent/adiunkt muzealny
XMLTreść
Dyrektor Muzeum Historycznego w Legionowie
ogłasza nabór
na stanowisko pracy:
asystent/adiunkt muzealny
Nazwa i adres organizatora
Muzeum Historyczne w Legionowie
ul. A. Mickiewicza 23, 05-120 Legionowo
Tel. 22 774 21 66
Email admin@muzeum.legionowo.pl
Nabór na stanowisko:
· Asystent/adiunkt muzealny w Muzeum Historycznym w Legionowie
· Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu
· Stabilne warunki zatrudnienia (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)
Do zakresu obowiązków asystenta/adiunkta należy:
· Prowadzenie edukacji muzealnej:
a) prowadzenie lekcji muzealnych skierowanych do przedszkoli, młodzieży szkolnej, przygotowywanie do zajęć materiałów edukacyjnych,
· Oprowadzanie gości muzealnych po wystawach stałych i czasowych.
· Współpraca przy organizowaniu i prowadzeniu działań promujących działalność Muzeum w zakresie:
a) współudział w przygotowaniu spotkań i uroczystości promujących lokalną historię
· Prowadzenie punktu informacji muzealnej wraz ze sprzedażą wydawnictw muzealnych.
· Przygotowanie i zamieszczanie treści na stronie muzealnej i Facebooku.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
· Wykształcenie wyższe humanistyczne (preferowana historia – specjalność muzealnictwo).
· Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
· Praktyczna umiejętność obsługi komputera: Windows, pakiet MS Office, znajomość programów graficznych np. Corel.
Mile widziana jest:
· Znajomość historii Legionowa.
· Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
· Doświadczenie w pracy związanej z muzealnictwem lub z inną instytucją kultury.
· Umiejętność przygotowania projektów graficznych zaproszeń, plakatów, banerów itp.
· Posiadanie prawa jazdy kat.B
Wymagane dokumenty:
Należy złożyć następujące dokumenty:
· CV
· List motywacyjny
· Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje
Na dokumentach należy zawrzeć klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych o ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z art.6ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/.
Termin, miejsce i sposób składania dokumentów aplikacyjnych
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Muzeum lub przesłać pocztą elektroniczną na adres admin@muzeum.legionowo.pl lub na adres siedziby Muzeum Historycznego w Legionowie, ul. A. Mickiewicza 23 do dnia 30 czerwca 2024 r. z adnotacją:
„Oferta na stanowisko: asystent/adiunkt muzealny w Muzeum Historycznym w Legionowie."
Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe
· Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane przez kandydatów w przeciągu jednego miesiąca zostaną komisyjnie zniszczone.
· Informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na stronie internetowej Muzeum, zatem odpowiedzi negatywne nie będą udzielane.
Dr hab. Jacek Emil Szczepański
Dyrektor
Muzeum Historycznego
w Legionowie