Dyrektor Muzeum Historycznego w Legionowie

ogłasza nabór

na stanowisko pracy:

asystent/adiunkt muzealny

 

 

Nazwa i adres organizatora

Muzeum Historyczne w Legionowie

ul. A. Mickiewicza 23, 05-120 Legionowo

Tel. 22 774 21 66

Email admin@muzeum.legionowo.pl

 

Nabór na stanowisko:

·        Asystent/adiunkt muzealny w Muzeum Historycznym w Legionowie

·        Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu

·        Stabilne warunki zatrudnienia (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)

Do zakresu obowiązków asystenta/adiunkta należy:

·        Prowadzenie edukacji muzealnej:

a)      prowadzenie lekcji muzealnych skierowanych do przedszkoli, młodzieży szkolnej, przygotowywanie do zajęć materiałów edukacyjnych,

·        Oprowadzanie gości muzealnych po wystawach stałych  i czasowych.

·        Współpraca przy organizowaniu i prowadzeniu działań promujących działalność Muzeum w zakresie:

a)      współudział w przygotowaniu spotkań i uroczystości promujących lokalną historię

·        Prowadzenie punktu informacji muzealnej wraz ze sprzedażą wydawnictw muzealnych.

·        Przygotowanie i zamieszczanie treści na stronie muzealnej i Facebooku.

Wymagania związane ze stanowiskiem:

·        Wykształcenie wyższe humanistyczne (preferowana historia – specjalność muzealnictwo).  

·        Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

·        Praktyczna umiejętność obsługi komputera: Windows, pakiet MS Office, znajomość programów graficznych np. Corel.

Mile widziana jest:

·        Znajomość  historii Legionowa.

·        Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność. 

·        Doświadczenie w pracy związanej z muzealnictwem lub z inną instytucją kultury.

·        Umiejętność przygotowania projektów graficznych zaproszeń, plakatów, banerów itp.

·        Posiadanie prawa jazdy kat.B
 

Wymagane dokumenty:

Należy złożyć następujące dokumenty:

·        CV 

·        List motywacyjny

·        Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje


Na dokumentach należy zawrzeć klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych o ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z art.6ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/.


Termin, miejsce i sposób składania dokumentów aplikacyjnych

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Muzeum lub przesłać pocztą elektroniczną na adres admin@muzeum.legionowo.pl lub na adres siedziby Muzeum Historycznego w Legionowie, ul. A. Mickiewicza 23 do dnia 30 czerwca 2024 r. z adnotacją:

„Oferta na stanowisko: asystent/adiunkt muzealny w Muzeum Historycznym w Legionowie."

Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 
Informacje dodatkowe

·        Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane przez kandydatów w przeciągu jednego miesiąca zostaną komisyjnie zniszczone.

·        Informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na stronie internetowej Muzeum, zatem odpowiedzi negatywne nie będą udzielane.

 

 

Dr hab. Jacek Emil Szczepański

          Dyrektor

Muzeum Historycznego 

       w Legionowie