KLAUZULA  INFORMACYJNA  O  PRZETWARZANIU  DANYCH  OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej RODO) informujemy, iż:

1. W związku z realizacją różnorodnych działań Muzeum Historyczne w Legionowie może przetwarzać Państwa dane.

2. Administratorem danych osobowych zebranych od Państwa jest Dyrektor Muzeum Historycznego w Legionowie, ul. A. Mickiewicza 23, 05-126 Legionowie, zwane dalej Muzeum.

3. Z inspektorem ochrony danych w Muzeum, można się skontaktować mailowo: iod@um.legionowo.pl lub pisząc na adres ul. A. Mickiewicza 23, 05-120 Legionowo.

4. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) po uzyskaniu stosownej zgody, oraz art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a także w niektórych sytuacjach na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
a) realizowania zadań statutowych Muzeum, w tym zadań edukacyjnych, kulturalnych i naukowych,
b) promocyjnym, związanym m. in. z informacją o planowanych działaniach Muzeum oraz organizowanych wydarzeniach,
c) odpowiedniej prezentacji treści na stronach internetowych Muzeum,
d) związanym z zawarciem oraz wykonaniem umowy, której Państwo są stroną,
e) związanym z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,
f) w pozostałych przypadkach Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody.

5. Dostęp do Państwa danych osobowych będzie przysługiwał wyłącznie upoważnionym przez Muzeum osobom.

6. Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty upoważnione do przetwarzania na podstawie umowy powierzenia danych oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Mogą to być podmioty gospodarcze, organizacje pożytku publicznego, ośrodki i organizacje naukowe oraz jednostki samorządu terytorialnego i administracji.

7. Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu odwołania zgody bądź na podstawie przepisów archiwizacyjnych.

8. Przysługuje Państwu żądanie dostępu do danych osobowych, ich poprawianie, prawo usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, o ile nie wystąpią okoliczności ograniczające realizację tych praw.

9. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowy narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych lub przepisy krajowe.

10. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich.

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                         ………………………………………………………………………

                                                                                                                                          data i podpis pracownika